Sunday 29 July 2018

Դու նման ես...

  • Դու նման ես ամանորյա հրաշքի հույսի, որին սպասում է ամեն ոք,
    Դու նման ես մի խաղալիքի, որի համար արցունքներ չեն թափվել լոկ.
    սիրտ կոտրել է...

    Դու նման ես կանաչ մի ծառի, որի գրկում արևից թաքնվել է կարելի,
    Դու նման ես տապին տեղացող անձրևի կաթիլները մաքուր են որի.
    տարօրինակ է...

    Դու նման ես ամպերի, որոնց պատկերն Աստված ինքն է երկնել,
    Դու նման ես մի թիթեռի, որն օրվա ավարտին իր մահից առաջ դաշտի ամենագեղեցիկ ծաղկին է տեսել.
    անարդար է...

    Դու նման ես խելահեղ քամու, որին սանձելու ուժ ոչ ոք չունի,
    Դու նման ես երամն իր կորցրած մի թռչնի, որի հետագիծն անգամ մատնում է շփոթմունքը խեղճ.
    ցավալի է...

    Դու նման ես կրակի վրա եռռացող սուրճի, որը թեպետ եռռում է, չի թափվում,
    Դու նման ես հին ու անհաստատ մի աթոռի, որը ճռռում է անընդհատ, երբ գալիս են այցի.
    բնական է...

    Դու նման ես խավարմանը սպասող հնազանդ լուսնի,
    Դու նման ես լուսնին այդ գրկած մոխրագույն ծածկին, որն անկշտաբար կլանում է գիշերվա լույսը.
    իրական է...

    Դու նման ես ամառվա տապին հաջորդող հովի մասին երազողներին,
    Դու նման ես հովն այդ անտեսող անցորդներին, որոնք շտապում են...
    Կյանք ապրել է...

    Դու նման ես,
    Դու նման ես ԻՆՁ:


No comments:

Post a Comment