Thursday 28 February 2019

Ուրիշ․․․



Խցանումների անվերջ թվացող շարաններ, երթևեկության կանոնները խախտող վարորդներ ու իրենց հոգսը ավտոբուսի նստատեղի անհարմար, բայց չընկնելու միակ առհավատչյա համարվող բռնակին հենած ուղևորներ: Ձմռան վերջին օրը չի թողնում, որ կուլ տաս կյանքի դառնագույն և ամենահրաշալի ճշմարտությունը` քո ուրիշ լինելը:
Նայում ես անձրևաջրից գունաթափված կոշիկներիդ ու ափսոսում, որ այդքան շատ ես սիրում մաքուրը. կյանքն այդպիսին չէ:
Դու ներքուստ սրտնեղում ես, երբ ուսդ սկսում է սառչել` թաց պատուհանի հետ անվերջանալի թվացող հանդիպման պատճառով, իսկ մյուսը` կողքիդ նստած, իր կոպերի հետ փակում է անցյալ օրվա կամ գուցե` կյանքի անցուդարձը` անտեսելով աշխարհում երբեք կանգ չառնող (երբեմն ննջող) կյանքը: Պատուհանի սառն ու անտարբեր երեսի հետ հանդիպումը անավարտ է թվում, իսկ երկնքում թաքնված լուսատուները` խռոված: Մութն սկսում է անկշտորեն լցվել մեր գիտակցության ու հայացքի մեջ ու աստիճանաբար խորտակել լույսի հույսը և դու նմանվում ես ծակ տախտակամածով նավի վրա փրկություն աղերսող մեկի, որը հերիք չէ, որ լողալ չգիտի, դեռ պարզվում է` ծովային հիվանդությամբ է տառապում:
Ժողովուրդը նման դեպքերում ասում է` կարկուտը ծեծած տեղն է ծեծում. ժողովուրդը սակավ է սխալվում:
Երբ զգում ես գրկախառնության կարիք, ցուրտը ագահորեն ու կարոտած մեկի նման գրկում է իրանդ` ցավեցնելով փխրուն ոսկորներդ. թույլ էակ:
Խցանումները, ինչպես ամեն բան այս կյանքում, ունեն ավարտ ու դրանց ավարտին, երբ ավտոբուսի շարքերը` հարևանությամբ ընթացող մեքենաների պես սկսում են պակասել, դու դժվարությամբ հեռացնում ես ուսդ թաց պատուհանից, կողքիդ նստած մարդը դժկամորեն բարձրացնում է կոպերը ու պատրաստվում: Դու էլ ես սկսում պատրաստվել: Պատրաստվել հաջորդ հանդիպմանը:

No comments:

Post a Comment