Wednesday 8 March 2017

Ու դու լռում ես․․․


Երբ դու լողում ես,
Բայց ընթացքդ հոսանքին հակառակ է,
Այդժամ լողալդ
Նման է սևերով խաղացող
Սկսնակ մի շախմատիստի, որը
Մրցում է աշխարհում համար մեկի դեմ։

Երբ դու թռչում ես,
Բայց վարէջքդ անհատակ է,
Այդժամ թռիչքդ
Նման է ձյան տակ կիզիչ արևի սպասող
Մի անհույս լավատեսի, որը
Գիտի թե դեկտեմբերից հետո մայիս է գալիս։

Երբ դու արթուն ես,
Բայց քունդ դեռ չի բաժանվել երազից այն,
Այդժամ արթնացումդ
Նման է վարդերի մեջ ձնծաղիկ փնտրող
Մեկի, որը հույս ունի գտնել
Վերջին վկային ձմեռվա ցրտի։

Երբ դու խոսում ես,
Բայց չես ցանկանում կոտրել լռությունն այն,
Այդժամ խոսքդ
Նման է երեխայի չարության վրա
Բարկացող այն տատիկին,
Որը չի ուզում նեղացնել խեղճ փոքրիկին։

Երբ դու լռում ես,
Բայց հորդում են խոսքերը քո աչքերից,
Այդժամ քար լռությունդ
Նման է թղթին  հանձնվող
Մի խեղճ պատանդի,
Որը լավ գիտի՝ չկա փրկություն։

Ու դու լռում ես․․․







No comments:

Post a Comment