Saturday 20 August 2016

Մութը


Ես պառկած եմ մութ ու մռայլ իմ սենյակում
Ու թողնում եմ, որ մտքերն ինձ խժռեն անգութորեն,
Ես գիտեմ՝ վիճակին այս չկա ոչ մի բացատրություն,
Լույսն է անգամ ինձնից խուսանավում զգուշորեն,
Այն չի ուզում, որ ես տեսնեմ իր մոտալուտ գալուստը
Ու չի թողնում, որ գրկեմ իր իսկ բերած ջերմությունը,
Այն չնչին ու մեղկ մի բանի է վերածում իմ ապրուստը
Ու վերծանում առանց այդ էլ մերկ իր կազմությունը,
Ես չարանում, ամեն անգամ անիծում եմ նույն այդ մութը,
Բայց հենց մութն է հաճախ միակ հանգրվանս դառնում,
Ու չգիտեմ՝ որն է կյանքում ճիշտն ու սուտը,
Երբ ինքս ինձ ես արդեն վաղուց չեմ ճանաչում,
Ես մեկ սիրում, մեկ ատում եմ լույսն էլ, մութն էլ
Ու շատ հաճախ ես գերին եմ ճշմարիտի ու կեղծիքի,
Գիտեմ՝ հաճախ ճիշտ չեն անգամ սերն էլ, գութն էլ,
Մարդիկ սովոր են լինել տերն ու ծառան ամենքի։ 

No comments:

Post a Comment